Instrukcja:
1. Kliknij „Ocena zgodności" na górnym pasku Portalu.
2. Zaloguj się do Portalu (aby móc zatwierdzić ocenę zgodności, musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Ocena zgodności" oraz być zalogowany do Portalu jako Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania lub Administrator).
3. W zakładce „Program ocen zgodności" wybierz rok oraz przejrzyj statusy ocen zgodności w ostatniej kolumnie tabeli.
4. Oceny zgodności o statusie „Zaakceptowany" podlegają zatwierdzeniu przez Pełnomocnika ds. Systemów Zarządzania lub Administratora (w wersji jednostanowiskowej zatwierdzającym jest Administrator). W celu sprawdzenia formularza należy kliknąć w jego symbol.
5. Po otwarciu formularza Pełnomocnik (Administrator) zapoznaje się z nim oraz z dołączonymi do niego kartami niezgodności. Pełnomocnik (Administrator) może wnosić uwagi do poszczególnych pozycji formularza lub działań w karcie niezgodności. Po wprowadzeniu uwag należy kliknąć przycisk „Zapisz uwagi".
6. Pełnomocnik (Administrator) może zatwierdzić lub nie zatwierdzić formularz oceny zgodności, klikając w odpowiednie przyciski na dole formularza („Zatwierdź" lub „Nie zatwierdzaj"). W przypadku zatwierdzenia formularz oceny zgodności otrzymuje status „Zatwierdzony".
7. W przypadku braku zatwierdzenia formularz oceny zgodności otrzymuje ponownie status „Nie zakończony". Wówczas osoba odpowiedzialna za wykonanie oceny zgodności powinna poprawić formularz zgodnie z uwagami wniesionymi przez Pełnomocnika (Administratora).