Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
O nas
Nasi autorzy
Pomoc
Kontakt
Lista wideo



MULTIKREATOR

ADMINISTRACJA - Aspekty

ADMINISTRACJA - Obiekty

ADMINISTRACJA - Wymagania własne

ADMINISTRACJA - Użytkownicy

MOJA LISTA - Wymagania prawne

MOJA LISTA - Wymagania własne

OCENA ZGODNOŚCI - Program ocen zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Program auditów zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Rejestr niezgodności

Utworzenie planu auditu zgodności



« poprzednie
następne »



Instrukcja:

1. Kliknij „Ocena zgodności” na górnym pasku Portalu.

2. Zaloguj się do Portalu (aby móc utworzyć plan auditu zgodności, musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Ocena zgodności” oraz być zalogowany do Portalu jako auditor wiodący).

3. W zakładce „Program auditów zgodności” wybierz rok oraz sprawdź, czy jesteś wymieniony w kolumnie „Auditorzy” jako auditor wiodący (nazwisko auditora wiodącego wyróżnia się czerwonymi literami). Jeśli tak, to kliknij przycisk „Utwórz” w kolumnie „Plan auditu” przy twoim audicie.

4. Wypełnij formularz planu auditu zgodności, wybierając dla każdego zakresu obszaru auditora i auditowanego oraz ustalając datę i godzinę (od do) przeprowadzenia auditu.

5. Kliknij przycisk „Zapisz”, a następnie przycisk „Zakończ”, aby zakończyć tworzenie planu auditu zgodności.

6. Kliknij „OK” w komunikacie „Pomyślnie dodano plan auditu zgodności”.