Instrukcja:
1. Kliknij „Ocena zgodności” na górnym pasku Portalu.
2. Zaloguj się do Portalu (aby móc utworzyć plan auditu zgodności, musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Ocena zgodności” oraz być zalogowany do Portalu jako auditor wiodący).
3. W zakładce „Program auditów zgodności” wybierz rok oraz sprawdź, czy jesteś wymieniony w kolumnie „Auditorzy” jako auditor wiodący (nazwisko auditora wiodącego wyróżnia się czerwonymi literami). Jeśli tak, to kliknij przycisk „Utwórz” w kolumnie „Plan auditu” przy twoim audicie.
4. Wypełnij formularz planu auditu zgodności, wybierając dla każdego zakresu obszaru auditora i auditowanego oraz ustalając datę i godzinę (od do) przeprowadzenia auditu.
5. Kliknij przycisk „Zapisz”, a następnie przycisk „Zakończ”, aby zakończyć tworzenie planu auditu zgodności.
6. Kliknij „OK” w komunikacie „Pomyślnie dodano plan auditu zgodności”.