Instrukcja:
1. Kliknij „Przegląd" na górnym pasku Portalu.
2. W zakładce „Wymagania prawne" kliknij w interesujące cię hasło główne w lewym menu. Po rozszerzeniu się wybranego hasła głównego kliknij w dalsze podhasła w celu ograniczenia listy wymagań prawnych (możesz korzystać również z innych narzędzi wyszukiwawczych, zatwierdzając je przyciskiem „Filtruj").
3. Aby móc dodać wymaganie prawne do „Mojej listy" musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Moja lista" oraz zalogować się do Portalu jako Administrator (użytkownik główny). Po zalogowaniu na liście wymagań prawnych powinny pojawić się przyciski „Dodaj".
4. Aby dodać wybrane wymaganie prawne do „Mojej listy" kliknij w przycisk „Dodaj" przy danym wymaganiu (możesz to zrobić także z poziomu samego wymagania, klikając w przycisk „Dodaj do mojej listy"). Pojawi się wówczas okno „Dodaj do mojej listy".
5. W oknie „Dodaj do mojej listy" powiąż dodawane wymaganie prawne z wprowadzonymi wcześniej aspektami środowiskowymi twojej organizacji. Aby skutecznie dodać wymaganie prawne, należy powiązać je minimum z jednym aspektem środowiskowym (dodawanie aspektów środowiskowych odbywa się poprzez moduł „Organizacja").
6. Następnie powiąż dodawane wymaganie prawne z wprowadzonymi wcześniej komórkami organizacyjnymi twojej organizacji, powiązanymi z danym aspektem środowiskowym. Aby skutecznie dodać wymaganie prawne, należy powiązać je minimum z jedną komórką organizacyjną dla każdego wybranego wcześniej aspektu środowiskowego (dodawanie komórek organizacyjnych i ich wiązanie z aspektami środowiskowymi odbywa się poprzez moduł „Organizacja").
7. Kliknij przycisk „Zapisz", aby zakończyć dodawanie wymagania prawnego do „Mojej listy".
8. Kliknij „OK" w komunikacie „Pomyślnie dodano wymaganie prawne do mojej listy".