Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
Obiekty
Zespoł zgodności
Aspekty
Wymaganie własne
Aby móc dodawać obiekty, musisz być zalogowany jako użytkownik główny, zwany Menedżerem zgodności, oraz mieć wykupiony Pakiet OPTIMA.


OPIS FUNKCJONALNOŚCI:

Zostań Menedżerem zgodności w swojej Organizacji!

Stwórz listę swoich obiektów, do których będziesz mógł dodawać akty prawne, wymagania prawne oraz wymagania własne.

Jako Menedżer zgodności możesz dowolnie zdefiniować swoje obiekty, a ich liczba jest nieograniczona.

Obiektami mogą być:

  • komórki organizacyjne,

  • lokalizacje,

  • instalacje,

  • procesy biznesowe,

  • projekty (np. place budów).

Każdy obiekt może być później edytowany lub usuwany.
DODAWANIE OBIEKTU
  1. Wejdź w Organizacja – Obiekty na górnej belce.

  2. Kliknij w zielony przycisk „Dodaj”, aby dodać nowy obiekt.

  3. Wypełnij pola „Nazwa obiektu” oraz „Symbol” w górnym wierszu okna dodawania obiektu.

  4. Powiąż dodawany obiekt z użytkownikami i aspektami Twojej Organizacji – zaznacz i przerzuć strzałką do elementów powiązanych (możesz to powiązanie stworzyć później w ramach edycji obiektu).

  5. Kliknij „Zapisz” na dole okna dodawania obiektu.