Zostań Menedżerem zgodności w swojej Organizacji!
Stwórz listę wymagań własnych, które dotyczą Twojej Organizacji.Pierwszą drogą (dostępną w tym Dziale) jest dodawanie wymagań własnych, zawartych w indywidualnych aktach Organizacji, takich jak:
decyzje administracyjne,
umowy cywilnoprawne,
akty wewnętrzne (wymagania korporacyjne, zarządzenia, instrukcje),
i inne.
Wejdź w Organizacja – Wymagania własne na górnej belce.
Kliknij w zielony przycisk „Dodaj”, aby dodać nowe wymaganie własne.
Wypełnij pola po lewej stronie (pola z gwiazdką są obowiązkowe).
Powiąż dodawane wymaganie własne z obiektami i aspektami Twojej Organizacji – zaznacz i przerzuć strzałką do elementów powiązanych (możesz to powiązanie stworzyć później w ramach edycji wymagania własnego).
Kliknij „Zapisz” na dole okna dodawania wymagania własnego.
Wyszukaj i wejdź w akt prawny.
Kliknij w pomarańczowy przycisk „Dodaj wymaganie własne” nad treścią aktu prawnego.
Kliknij „Tak” na pytanie „Czy chcesz teraz stworzyć wymaganie własne dla wybranego aktu prawnego?”.
Wpisz nazwę wymagania własnego lub wybierz z listy wcześniej dodanych wymagań własnych (możesz też wypełnić pole „Opis”).
Powiąż dodawane wymaganie własne z konkretnymi artykułami ustawy lub z całym rozporządzeniem.
Powiąż dodawane wymaganie własne z dodanymi wcześniej aspektami i obiektami.
Kliknij „Zapisz” na dole okna dodawania wymagania własnego.