Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
Obiekty
Zespoł zgodności
Aspekty
Wymaganie własne
Aby móc powołać Zespół zgodności, musisz być zalogowany jako użytkownik główny, zwany Menedżerem zgodności, oraz mieć wykupiony Pakiet OPTIMA.


OPIS FUNKCJONALNOŚCI:

Zostań Menedżerem zgodności w swojej Organizacji!

Stwórz Zespół zgodności, który będzie wspomagał Cię w zarządzaniu zgodnością w Twojej Organizacji.

W ramach pakietu OPTIMA możesz dodać kolejnych 19 użytkowników, którym przypiszesz jedną z poniższych ról:

  • Oficer zgodności,

  • Auditor zgodności,

  • Pracownik.

Najwięcej zadań można powierzyć Oficerowi zgodności, który ma zbliżony zakres uprawnień do Menedżera zgodności, w tym może:

  • dodawać aspekty,,

  • dodawać akty prawne, wymagania prawne i wymagania własne,

  • zarządzać programem ocen zgodności / auditów zgodności.

Można powołać kilku Oficerów zgodności oraz delegować na nich obowiązki związane z zarządzaniem zgodnością pod względem terytorialnym (obiekty) oraz merytorycznym (aspekty).

Powiązanie użytkownika z obiektami i aspektami ma również znaczenie przy przeglądaniu Mojej listy oraz przy wykonaniu Oceny zgodności .
DODAWANIE UŻYTKOWNIKA
  1. Wejdź w Organizacja – Zespół zgodności na górnej belce.

  2. Kliknij w zielony przycisk „Dodaj”, aby dodać nowego użytkownika.

  3. Wypełnij wszystkie pola po lewej stronie.

  4. Powiąż dodawanego użytkownika z obiektami i aspektami Twojej Organizacji – zaznacz i przerzuć strzałką do elementów powiązanych (możesz to powiązanie stworzyć później w ramach edycji użytkownika).

  5. Kliknij „Zapisz” na dole okna dodawania użytkownika.