Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
Wymaganie prawne
Jacek Korzeniewski

Przekazanie informacji o rozpoczęciu działalności zbierania zużytego sprzętu

Obowiązek

 
Katalog adresatów zbierający zużyty sprzęt
Podstawa prawna Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
Artykuł 39  
Kategoria Pozwolenia, zgłoszenia, rejestracja
Data wydania 2005-07-29
Data publikacji 2005-09-20
Data wejścia w życie 2005-10-21
Data uchylenia 2016-01-01
Status Archiwalny

Podmioty zobowiązane do przekazania informacji


Zgodnie z art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany przekazać wójtowi, burmistrzowi albo prezydentowi miasta, na terytorium którego działa, informację o rozpoczęciu działalności zbierania zużytego sprzętu.

Z obowiązku powyższego wyłączeni są: sprzedawca detaliczny, sprzedawca hurtowy oraz prowadzący punkt serwisowy. A zatem obowiązek powyższy będzie dotyczył następujących zbierających zużyty sprzęt:

- prowadzącego punkt zbierania zużytego sprzętu, w tym punkt selektywnego zbierania
    odpadów komunalnych, punkt skupu złomu lub zakład przetwarzania,
- gminną jednostkę organizacyjną prowadzącą działalność w zakresie odbierania odpadów
    komunalnych
i przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności
    w zakresie odbierania odpadów komunalnych.

.
.
.

Dostęp do pełnej treści po zalogowaniu oraz wykupieniu dostępu.

Powiązane wymagania własne
     Brak powiązanych wymagań własnych
Komentarze(0)Aby dodać komentarz, zaloguj się powyżej. Jeśli nie masz jeszcze konta, Zarejestruj się!
To wymaganie nie ma jeszcze żadnej opinii. Twoja może być pierwsza! Dodaj opinię!
nowe uchylone zmiana